Wednesday, January 4, 2012

salam 2012

alhamdulillah, diberi kesempatan untuk menghirup udara segar 2012. panjang umur dan murah rezeki sehingga hari ini masih mampu membesarkan anak yang tersayang fidaa hani serta memberi cinta kepada isteri yang dikasihi. hani pon da nak membesar, nak mai setahun da ujung bulan ni. insyaAllah ade rezki lebih, nak buat majlis kesyukuran untuk dia.

selesai suda pegembaraan cuti mgg lepas, daripada langkawi 3 hari dan sambung pulak ke terengganu lagi 3 hari. alhamdulillah semuanya berjalan dengan selamat dan sejahtera. ni pulak baru start kerja, dengan suasana yang hampir serupa. nak kata azam baru, xde la pulak. tapi setiap hari berdoa pada Allah agar menjadi insan yang lebih baik dari hari ke hari. menginsafi diri sendiri dan muhasabah atas apa yang dilakukan. tahun da berubah, umur pon da naik, namun apa guna jika tiada perubahan di sisi Allah.

satu lagi, mintak dimudahkan hubungan dgn sahabat2, rakan2 dan ahli keluarga yang lain. juga pada adik2 yang dikasihi...mintak dihindari bencana atau malapetaka yang membuatkan kita berjauhan. amin..salam tahun baru 2012!


No comments:

Post a Comment