Thursday, September 9, 2010

Lagenda Budak Setan DVDrip mediafire links

ok,  da lama xmnulis sbb bz nak raya ni. smalam da umum jumaat raya, so xtmbul la lg isu raya ari khamis dan sbagainya. pada 6 hb september, rabu yg lepas, masa aku jenjalan dekat Plaza Alam Sentral, aku tgk DVD Lagenda Budak Setan da kuar, stelah skian lama peminat filem ini menunggu utk di-DVD-kan. so, strategy marketing produksi filem ini sgt best, sbb diorg trget DVD ini akan dtonton oleh sesisi keluarga masa hari raya nanti.


citer ni aku da tertengok dua kali kat wayang. once aku da baca novel milik Ahadiat Akasyah ni masa kecik2 dolu, so aku pon nk tau gak perkembangan citer ni, dari filem seterusnya disiarkan dalam drama di Astro Prima stp Selasa. so AA xperlu risau lg la sbb dia da ade ramai followers dan readers tersendiri. komfem diorang ni kalau ade pape pasal LBS ni, sure akan tgk dan berminat. tak bagus sangat nak menilai filem ke, drama ni ke. aku maen tgk je. not so good in this.so skang nak ni aku cuma nak share mediafire download link LBS DVDrip ni untuk korang semua!


selamat menonton di bulan syawal ini k!

2 comments:

  1. hu3x..saya smpai skrg x tgk2 lg cite ni..ni dvd dh kuar bleh la cr..:)

    ReplyDelete
  2. boleh la beli dvd original, tgk seisisi keluarga di hari raya

    ReplyDelete