Wednesday, September 1, 2010

panjang umur murah rezki

hari ini 1 september yang diberkati Allah, hari yang ditunggu-tunggu juga sebab bonus rm500 masuk hari ni, alhamdulillah, rezki Allah.

sedar tak sedar, rupa-rupanya hari ini adalah besday along aku yang ke 31 la.hepi besday along, semoga panjang umur dan selalu dimurahkan rezki anak-anak tu ye. dari kecik adinda ni xpernah bagi hadiah pape pon, hanya ingatan dan doa je yang ada. kami semua sayang along, dan selalu rindu along sekeluarga bila nak balik shah alam ni. mgg depan agaknye. xsabar nak maen dgn anak buah ni.

hrm, smoga bulan baru ni Allah bg semangat dan iltizam untuk terus mengerjakan kerja yang tak siap kat opis tu. bulan 8 ni banyak maen la, haha. sori bos, nak buat fail kena ade mood. tapi sebulan takde mood, hahaha. bulan 9 ni jugak nak raya, ade final exam yang postpone tu, dan macam2 lagi.

o, ye kawan2. aku ade bt blog baru khusus utk analisis sukan. jgn lupa singgah2, tp baru skit je la entry die, hee. ok, ni khas untuk along aku yg tuanya sudah 31 tahun itu. walaupon kami adik bradik jarang ber cit cat, tp dalam hati kami ttp ade taman!

No comments:

Post a Comment