Friday, September 17, 2010

ketemu jua lelaki idaman

stelah sekian lama menanti, akhirnya kak ina telah ditemukan dengan jodohnya tanggal 16 september 2010, selamat diakadnikahkan dan sah bergelar isteri kepada abg ji yang tercinta. alhamdulillah, Allah panjangkan umur aku dan berikan aku kekuatan untuk ke paka terengganu, menghadiri walimatul anak kesayangan mama aku ni.hehe.

malam 15 september aku gerak, lebih kurang jam 11 malam, dan tiba lebih kurang jam 4 pagi, singgah bermalam di rumah pak mentua along di kerteh 6, ketengah jaya, berhampiran dengan umah kak ina. dapat la berehat sblom ke walimah pagi esoknya. 

upacara wajib akad nikah jam 10 pagi xdapat aku join skali, sbb bangun lmbt pagi tu. agak kecewa jugak la sbb tak dapat menyaksikan sndiri saat-saat mereka berdua selamat diijabkabulkan. aku sampai ke lokasi walimah lebih kurang jam 11 pagi. kak ina baru je sampai dr masjid akad nikah. wah, bukan main cantik lagi akak aku sorang nih. lain benar rupanya, dah la mmg cantik, mekap lg le menyerlahkan keayuannya itu, wah bkn main lg ayat aku ni.
aku pasti saat ini amat menggembirakan kedua-dua insan yg aku kenal ini, sememangnya la sebab aku pon pernah merasai nya jugak, hehe. aku tumpang gembira atas kebahgiaan kamu berdua yg ku gelar akak dan abang ini. smoga Allah permudahkan laut dan ombak badai yang bakal kamu berdua tempuh di dalam bahtera cinta yang akan dibina seteguh-teguhnya, insyaAllah. aku lampirkan sedikit gambar sekitar majlis tersebut untuk tatapan kamu semua. klik gambar utk size yg lebih besar k.


terima kasih mama abah dan MOH yang merealisasikan hasrat aku ke paka semalam! alhamdulillah!

No comments:

Post a Comment