Tuesday, December 7, 2010

salam tahun baru

maafkan aku wahai dunia blogging kerana sudah terlalu lama aku meninggalkanmu. maklumlah, sang isteri yang amat memerlukan perhatian yang lebih sejak akhir2 ni membataskan sikit usaha murni ku ini, hehe.

pagi ni dah masuk 1 muharam, tahun baru buat ummat Muhammad. apa yang penting dalam tahun baru 1432h ni adalah saat menanti kelahiran baru zuriat ku yang pertama. berdebar rasanya hati ini mendukung anak sendiri. keterujaan ini telah diciptakan oleh Allah agar aku lebih mensyukuri nikmatNya Yang Maha Esa.

tahun baru ini juga bakal menjadi saksi usaha 3 tahun setengah aku yaang lalu bakal berhasil dengan penamatan aku sebagai pelajar diploma pendidikan di KUIS. tapi kalau nak kira daripada sekarang, lambat lagi, mungkin 7-8 bulan lagi. 

so, semoga dengan kehadiran tahun baru hijrah ni dapatlah menguatkan lagi amal ibadat kita dengan sang Pencipta. sudah tentu setiap tahun baru yang diraikan, mestilah terdetik di hati untuk menanam azam baru. semoga apa yang dihajati akan terlaksana jua, insyaAllah...

No comments:

Post a Comment