Saturday, October 9, 2010

dating budakskolah!


agak sudah lama aku tak berjalan sukaria. ingat lagi zaman skolah2 dulu, ajak member ramai2, paling tidak pon 3 orang g KL,Sunway,dan lain-lain la. nek ktm ke, bas ke, g jenjalan. tgk wayang, men boling la, hehe. skang pon masing2 da besar, da ader pasangan sendiri, ade kenderaan sendiri. so that precious memory tu mmg hanya tggal memory je la. takkan dapat diulang kembali.

tapi dengan spontannya smalam,aku berjaya ulanginya lagi. stelah aku menguruskan segala hal-hal aku yang berkaitan, aku terpikir apa mende nak buat bagi mengisi waktu lapang di petang hari. ajak MOH, dia xboleh cuti, xda org nak ganti payah skit. so aku pon terpikir la adik ipar aku yang tgh cuti dok rumah tu, ira! stelah mndapat kata sepakat dan minta izin pada uminya, maka kami bermula pengembraan tepat jam 3petang dan yang paling bestnya kami menaiki kenderaan awam ktm! hehe. mmg btol2 teruja la aku, rasa macam back to school time je, haha.

very interesting and supportive girls, sonok kuar dgn ira ni. talkative dan tak lekang dengan senyuman. tapi bese la, budak2, tetap dgn sedikit perangai budak2 nya. tapi what ever la, sbb aku mmg suka budak2 pon, hee. aku dapat adik 8 orang skaligus masa aku kawen aritu, so interesting right? dan ira ni one of them yang stay kat sini. o ye, balik pada cite kami ni, sampai kat mid valley lebih kurang jam 5 petang. actually ira ni sgt excited dapat naik ktm. this is not her first time la, nek menatang ni, tapi nampak riak wajah dia sangat hepi..anggapan aku je la.

GSC jadi sasaran kami, dan oleh kerana ira so very excited dgn mawi, so magika jadi bahan tontonan kami. aku pun layan je la, quite interesting, jarang ada filem tempatan yang buat mcm ni actually, so boleh bg credit pada edry halim yang bertungkus lumus menghasilkan filem muzikal ni. then, kami g makan Carl's Jr, burger2 kat situ mmg besar2 dan sedap2. after that aku ajak ira main bowling pulak. saje nak try kat mid valley ni. xpenah main kat sini pon. dan macam bese, kalo stakat lwn ira dah tentu la aku yang menang! haha.

dipendekkan cerita kami balik dari stesen mid valley sampai stesen shah lam, lebih kurang pukul 9 mlm la. dan MOH amek kami di stesen shah alam tu. so mmg penat sangat, sbb da lama sangat xjalan kuar macam ni. next time kalo MOH aku da besalin nnt, nak ajak dia jalan nek ktm je la. jimat wang dan tenaga sbenarnya kan..hehe. ini kalo citer dekat adik2 lain kt kampung tu msti diorg jeles. takpe, nnt ade masa dan ongkos yang berlebihan, bolehlah kita jlan2 kat kl ni k. ni ada sedikit gambar yg smpat aku amek bt menambah kejelesan MOh dan adik2 kat kg tu, hahaha. kalo jeles la..







ok la. anyway, thanqs ira sbb sudi temankan jenjalan. gembira melihat keriangan ira smalam! next time ade free kita g lagi k!

5 comments:

  1. kecik lg..mana boleh adjust utk kau

    ReplyDelete
  2. hahahaaha .. trimas sbb jdkn ira ssbgi model ! hahaha sronok gyleee !! hehe len kli g ag ekk ? hehe ajk rmi2 ! hahah nnt ira da besa ira bwk ank abg dos ea ? hehe SUKE SANGATTT =D

    ReplyDelete
  3. wa...syoknye..nak jd adik jugak bole?

    ReplyDelete